sychforte's blogg was born.

29 September 2011

hargai



Ya Allah, sekiranya dia jodohku,
kekalkan lah kami hingga akhir hayat.
sekiranya tidak, aku terima ketentuan-MU.


aku sedar,banyak salah aku.
tapi perlu ke ungket setiap hari dekat aku?
aku letih.
penat.
tapi aku dah tak boleh luah semua tuh kat dia.
insan yang selalu di sisi aku.
dia akan ungket.
aku tak selesa.
biarlah.
aku pendam.
bukan aku nak kata.
tapi aku cuba.
terima dia seadanya.
tak kisah lah macam mana dia.
duit tak ada ke,
rupa tak ada ke,
aku tak kisah.
tapi kenapa perlu dia merungut pasal perangai aku tiap-tiap hari.
dia taknak aku buat itu ini, tapi diri sendiri buat juga.
tolong lah jangan duduk sebelah perempuan, ambil gambar dengan perempuan.
sebab diri dia sendiri yang coret UNDANG-UNDANG macam tuh dalam hidup aku!
sedarlah sikit!
penattttttttttttttttttttttt laa.





masehkah ada cintamu?
seperti yang lalu
terhadap diriku
kau tak seperti dahulu
maafkan diriku
andainya ku bersalah
dimanakah cinta sucimu?
dimanakah cinta sucimu?
tiada cintamu padaku
ku tahu ku bukannya mimpi-mimpimu
biarlah segala yang lalu
lupakanlah segala memori cinta kita
berlalu saja cinta kita
berakhir saja cinta kita
aku tak biasa..aku tak biasa