sychforte's blogg was born.

24 September 2011

teruja, sedih, give-up, bahagia (:

hari neh izaidi aku balik sini.


semata-mata nak jumpa.


lepas zohor terus keluar.


pergi LANDMARK, Kulim.


first, pergi Hussain Nasi Kandar.


melantak.


perut aku memang tak stabil gilaa minggu neh.


kadang-kadang berlapar sampai malam.


kadang-kadang terlebih makan.


lepas melantak pergi tengok muvee BINI-BINIKU GANGSTER.


boleh laa.


aku bagi 2 setengah star.


okay dari tak bagi lansung kan.


lepas tuh, ronda Giant. 


beli barang rumah. :D


sampai je kat bahagian sports, aku sambar stick hockey.


mak aihhh, lama tak pegang.


sambil buat muka manja ala-ala nak minta penumbok aku kata kat izaidi aku:


"nak beli kayu hockey neh boleh? nak main hockey kat bilik." (:


didi buat tak tau.


huhh.


nanakkkkkk.


rindu nak main hockey!


dulu aku wakil T.I na.









lepas tuh pergi beli mama roti and lepak foodcourt sambil online.


diaa check FB aku.


time tuh laa jadi macam-macam.


sedihh.


aku tahu aku ada buat benda salah.


sepanjang aku jalan sensorang, aku terfikir.


aku salah juga.


cara aku salah.


lepas tuh kami slowtalk elok-elok.


ALHAMDULILLAH


dah okay.


aku suka cakap face-to-face.


didi, dengar neh.


lepas neh orang akan improve.


supaya kita tak jauhhh macam neh.


tak gaduh macam neh.


kita kenal diri kita masing-masing lebih dari orang lain tahu kann.


jahat baik kita pun kita dah masak kann, dii?


orang akan jaga limit orang lepas neh.


loveyouuuuu, always be you.


(: